Dün geceden beri tansiyonum sürekli inip çıkıyo büyük 13 14’ oluyo kücük 4.5 oluyo indiği zamanda yine büyük 12. Küçük tansiyon 5.6 oluyo baş dönmesi yapıyo inanılmaz halsizlik baygınlık hissi yapıyo acaba gebelik zehirlenmesi falanmı yasıyorm doktora gitmelimiym 35. Haftalık gebeyim basına böyle bisey gelen varmı