Selam kızlar belirttiğim gibi 39+5 iz ve bebeğim gelmek istemiyor ilk doğumum pzrts gittiğimde bu hafta içi snacilarin siklasmazsa 1 hafta sonra gel konuşalım dedi artık bende dayanamıyorum midem patlaycaak gibi ağrıyor 1 haftadir egzersiz yapıyorum ama yok snaci Nisan su falan gelmiyor pzrts gidince artk sezaryen alın dicem bnmpe birlikte aynı şeyi yasyaan var mı