aysebaday61 Merhaba arkadaşlar 14 aylık bebeğim var sezeryan doğum şuan 6 haftalık hamileyim plasız gebelik oldu 2 yıl diyor doktorlar beni biraz korku sardı ne gibi sıkıntılar yaşarım acaba aranızda böyle kısa sürede hamile kalan varmı
turkan403 aysebaday61 risk ilaki vardır ben 29hafta olucaz çok zor geçiyo kızım 9aylıkrn kalmşım bende Allâh yardımcımız olsun
turkan403 aysebaday61 benm sezeryan yerim agrıyo kaşınıyo bazem yüreyemiyorım az kaldı belki ondandır diye düşünüyorum artk ama ilk zmaanlar ilk 4ay filan çok rahatı☺
aysebaday61 turkan403 ay o kaşıntı bende hamile kalmadan da kaşnıyordu ben iğneden bile korkarım o yüzden sormak istedim