Benimde bat 25,perşembe öğlen test yaptım negatifti sanırım erken yaptım testi? Yaklasık 5-6gğndür süekli devam eden kasık baskısı ağırlığı arada sızısı mevcut bugünde başım ani hateketlerde hep döndü insallah hamileyimdir ya 😔 bukadar erkenden kasık hissi yaşamam bide hep adet olacak hissim var yine 6gündür devam eden nasıl tarif edeyim hani adet olacakken mideye bir his gelir ya heh tamam oldu dersiniz ondan var içimde bulantı gibi