Arkadaşlar merhaba. Şuan 12+2 haftalık hamileyim mide bulantım ve kusmalarım vardı. Doktorum ilk önce prilamı vermişti ancak kusma artınca zofer diye bir ilaç verdi. Fakat son bir kaç gündür ilaç da kullanmama rağmen yediğim her şeyi masadan kalkar kalkmaz çıkarıyorum direkt kusuyorum. Aranızda bunu yaşayan var mı herhangi bir tavsiyesi vardır belki diye buraya yazmak istedim