Nilbebek27 86 ile hamile kaldım. Hipotiroidim var. 24. Haftadayim ve 94 oldum. Karnim hala dogru duzgun çıkmadı, kimse hamile olduguma inanmiyor ve pantolonlarim oluyor. Öyle iştahlı falan da değilim. Hiç bulantı kusma olmadı. Ama tartilip kendimi strese sokmaktan kaçırıyorum. Dengeli besleniyorum yürüyüşümü yapıyorum. Elimden başka da bir şey gelmez açıkçası. Sürecin keyfini çıkarmaya bakın.