Merhaba Arkadaşlar , Cuma günü Şeker testi yaptırdım doktor ultrason yaptiktan sonra Telefonla Başka bir doktoru arayıp Hocam Cok Güzel Bir bebeğimiz Var Toplantıya Çağıralımmi bakarmisiniz Dedi doktor Bakarız Dedi , Ultrason Yapan doktor Pazartesi değil Çarşamba toplantıya gelirmisin dedi ben neden dedim bana buraya sadece çok kilolu veya zayıf hastalarımızı çağırıyoruz Sende zayifsin dedi Orda Hem daha detaylı bı incelerler Dedi plasentam Previa plasenta benim birde , Yenidoğan cetesinden sonra haliyle korkar olduk Sizce Olay nedir daha önce böyle olan oldumu ne yapiyim