Mervediken Bende doktoruma danıştım bu konuyu. Jiletle yap dedi normalde ağda kullanıyorum hiç bir zaman jilet kullanmadım. Bundan rahatsız olurum dediğimde kuaförde enfeksiyon riskin yüksek malzemelerini kendine özel al git o zaman dedi.
Serap09 0680 bnde çok utanıyorum ama doktorun önüne öyle çıkamıyorum 80 gün önce ameliyat oldum serklaj ameliyati hayatımda ikidir jilet yapıyorum ağda yasak bize maalesef yoksa cok rahat 2 ay çıkmıyor mecburuz
1boy1girlmom_ 2busra ilk oğlumda yaptırdım her ay 39 haftada doğurdum şimdi hamileyim 23 haftalık yine gidiyorum bir sıkıntı olacağını sanmıyorum kendini çok sıkmamaya çalış bence işlem sırasında
Nehir-Poyraz Serap09 daha çok başı ağdaya dönmek için daha fazla jilete alışmadan ağdaya dön derim eğer riskin yoksa
Mercan0652 Ya ben önceden lazer yaptırdığım için cok az o yüzden eldivenle kopariyorum 2 dkda bitiyor elle koparinca bişey olmaz heralde jilet hiç sürmek istemiyorum çoğalmasn diye. ama son zamanlar karnimdan dolayi koparabilir miyim bilmiyorum napicam 😆
Alisde 2busra eger bir riskli gebeliginiz yoksa hic durmadan gidin derim okadae temizlik ve okadar rahatlik ki 1 ay kafanirz rahat gercekten ve aldira aldira cokta guzel azaliyoe seyreliyo tuyler bi an once başlayin 🌸
Esra1999 2busra benim son günlerim daha bugün gidip adam oldum hiçbir şekilde ne sence ne de herhangi bir sorun yaşadım bence gidin hiç takmayın ağzı dolan yorum yapıyor
Esra1999 2busra Şöyle bir şey var ağda yapan kişinin elinin biraz hafif olması lazım bazıları çok kötü ada yapabiliyor sizin haftannız ben birine gittim mahvettiler beni kadın acele edeceğim derken vajina mı hep yara yapmıştı eli hafif Ve dikkatli olması lazım
Yogurtlupilav 2busra yok yahu 37. Haftamda bile ağdaya gittim ben, kafam rahat oldu. Kötüsünü düşünmemek lazım.. daha önceden de gidiyorsanız sıkıntı olmaz bence. Sadece floranın zedelenme riskine karşı “tek sefer çekin kalan kalsın “ diyorum ben.