Ben de dünyaprka gidiyorum 20 gün kaldı doğuma bugün kontrolüm vardı Berrin balsaka gidiyorum ama pek memnun değilim bayan doktor istediğim için ona gidiyorum son günler olduğu için de değiştirmek istemedim artık inşallah doğum anında güzel muamele görürüz o kadar para veriyoruz sonuçta