Htctsbk 3 dikisim oldu dogum sonrasi, enfeksyon (afedersiniz 🙈) ic tarafta olustu, yara olmus dogum esnasinda. Bana doktorum ve ebem tavsiye ettiler, tuvaletimi bile yapamiyorumda acidan. Yavas yavas iltihabi soktu. Bide havalandiriyordum gunde 2/3 defa yarim saat. Camasirsiz yataga uzaniyordum, altima carsaf atarak. Tabii yinede doktoruna danis. Faydasini gorursun belki 🙏
Augmentin / amoxilline kullandim birde, hamileliktede bebek emzirirkende zarari yok