okuyananneeeee Kızlar soğuk algınlığında 16 haftalık gebelik var, bu suda eriyen c vitamini kullanıyor musunuz bilgisi olan var mı
AnayimBenAna_ okuyananneeeee ben redoxon iyorum bazen hasta olucak gibiysem falan ama doktoruma danıştım tabi