Kubraabay bence için ihmal etmeyin bunlar bebeğe zarar vermez ben 36. Haftamda bu ilaç verildi korktum içmedim suyum geldi erken doğum yaptım enfeksiyon her zamn gebelikte risk o yüzden kullanın B grubu bi ilaç zaten ama enfeksiyonunuz çok yüksek çıktığı için 2 için demiş olabilir tekrar bi sorun neden 2 doz diye içiniz rahat etmiyorsa