Kubraes33 Arkadaşlar merhaba 24 haftalık gebeyim 800 gram bebeğim suyum fazla karnımda gerilmeler vardı Nst ye bağlandım sancı çıktı doktor yatış verdi serum takılı şuan erken doğum riskini durdurmaya çalışıyorlar. Yaşayan var mı çok korkuyorum 🥹🥹🥹🥹
Laviniazuzu Kubraes33 benimde o haftalarda suyum fazlaydı meyveyi tatlıyı karbonhidratı kestim düzeldi çok şükür 🙏🏻 korkmayın doktorun her bir sözünü aklınıza kazıyın dediklerini yapın düzene girer Allah’ın izniyle
Nuranca Kubraes33 çok geçmiş olsun . Her şeyimiz aynı neredeyse. Perşembe günü 24. Hafta kontrolünde suyum fazla çıktı bebek 817 gr çıktı 1 hafta ileri dedi doktor. Nstye yönlendirdi ben de eyvah dedim bi sıkıntı var sadece ben de nst de sancı çıkmadı dikkat edin diyerek gönderdi doktorumuz. Yatışınız yapılmış ve tedaviniz başlamış çok şükür farkedilmiş geç olmadan. İnşallah güzel ilerlerler durdururlar sancıları da
Kubraes33 Laviniazuzu şekerim çıkmadı Plesanta kaynaklı büyük ihtimalle kendiliğinden artıyor. Yediklerime çok dikkat ediyorum. Doktora azalır mı dedim azalmaz dedi anlamadım
Kubraes33 1rabia1 evet karnım taş gibi oluyordu kimi bunu bebek toparlanıyor olarak tarif ediyor ama bu net kasılma dedi doktor
Nuranca Kubraes33 allah yardımcınız olsun inşallah benim de 8.3 cm çıktı inşallah düşer suları normale