Merve-dmr Dtgebe 17 aralıkta 34+6 da 2580 gr 42 cm olarak doğduk 🥹 şuan yenidoğan yoğun bakımındayız 🥺
aycatutall6121 Merve-dmr kilosu iyi ama neden yoğun bakımda solunum sıkıntısı mı oldu erken doğum nedeniniz neydi geçmiş olsun
Dtgebe Hasret72 doktorumuz gelişimi ağırlığı önde gidiyor dedi bu zamanlarda bu ağırlık normalmiş daha 20. Haftadan sonra ağırlaşma artacak inşallah
yagmur_17 Hasret72 haftasina gore onde diyebiliriz normalde 17 18 haftalik gebeliklerde 150-200 gr agirliginda olur bebisler
Elaa12 nurmltli61 ay evet ya şöyle ayy gelişimi geriden mi ne diyen kişileri anlamıyorumm sağlıklı olsun yeter ya hala bu devirde kaldı böyleleri ben söylemiyorum o yüzden kilosunu ileride olsa gerize olsa
myangelson Dtgebe en son 26+5 de gittim 1050 denildi ama acilde muayene edilmistim. salı günü 27+6 olacağız kaç kilo çıkar bilmiyorum