Hilalikooo Kızlar her annenin korkusudur heralde erken doğum. Korkum ortadan kalkmalı mı artık bu haftada doğup küvezsiz sağlıkla kucağına alan var mı?
Merve-dmr Hilalikooo csnım 34+6 da doğum yaptım 4 gün oldu bebeğim kuvözde değil ama yenidoğan yoğunbakımda haftası erken olduğundan hemen vermiyorlar 🥺
dika Hilalikooo benim de haftam sizinkiyle aynı 34+5 erken doğum riskim var doktorum bu hafta doğumun olabilir dedi herşeyim hazır bekliyorum her an doğum yapabilirim benim de korkum doğum yaptığım da bebeğim küveze veya yoğun bakımına alınır mı diye Rabbim hiçbirimize göstermesin böyle şeyleri 🤲🏻
semi29_ Hilalikooo eğer erken farkedip önlem alınırsa ciğer geliştirici vs vurulursa çok da riskli değilmiş zaten 35ten sonra sancı bile olsa ciğer geliştirici vurmaya gerek görmüyorlar pek o yüzden gelişimi iyiyse ve ciğer geliştirici de vurulursa bence bir sıkıntı olmaz benim doktorum 35ten sonra rahatlarız erken doğum olsa bile Allah’ın izniyle küvöze girmesine gerek olmaz diye düşünüyorum demişti
Hilalikooo Leylagny aslında risk yok ama çevrem biraz korkutuyor çok büyümüş göbeğin vs erken gelicek çok aşağıda diyolar ben de haliyle beneğimin sağlıksız olmasından endişe ediyorum 🥲
esca344 Merve-dmr kuvez zaten yenidoğan yogunbakım oluyor hani tamamen kapalı kuvez olmasına gerek yok yenidoğan yoğun bakımı o şekilde
Hilalikooo Merve-dmr çok üzüldüm umarım bir an önce sağlıkla kavusursunuz herhangi bir erken doğum riskiniz var mıydı yoksa spontane mi gelişti 🥲
Hilalikooo semi29_ şu an için risk görünmüyor sağlıklı şükür ama işte çevre faktörleri kafada kıurduruyor 🥲
Glsht1 Benim de hep kafamda erken gelir mi, Allah korusun ya kalbi durursa gibi korkular var, boşu boşuna strese sokuyorum kendimi:(