15 + 5 haftalık hamileyim çok nadir belirtilerim oluyordu. Şimdi ara ara kasılma gibi bişey oluyo birazda can acitmayacak kadar ağrı. İlk hamileligim kanamam falan yok haftaya hastane randevum var sizce kalbi durmus falan olabilir mi çünkü onda da bı belirti vermiyormuş galiba