sendekimsinnn Kızlar 2 aralıkta düşük yaptım 7 haftalıktı bugün kan verdim beta böyle çıktı normalde nasıl olması gerekiyo tam 0 mı yazması gerekiyo
sendekimsinnn Katya1 2 aralıkta düşük yaptım 3 aralıkta kontrole gittim temizlenmişti tamamen 3 defadır beta için kqn verşyorum şimdi sıfırlanmış dmekki çok şükür
Katya1 sendekimsinnn bende 15 kasımda düşük yaptım 3.kontrole gittiğimde parça kalmıstı ve betam daha pazartesi günü sıfırlanmış. Neredeyse bir ay geçti üzerinden. İlk reglmde uzun sürdü 12 gün daha dün bitti. Kürtaj oldunuz mu
sendekimsinnn Katya1 siiznki baya geç olmuş ama bnce parça kaldıgı için böyle olmuştur yok benimki kendiliğinden düştü evde
Katya1 sendekimsinnn olabilir evet bende evde düşürdüm ya Rabbim kimseye göstermesin çok zorduu. Doktorum betaya göre kürtaj yapacaktı ama şükürki gerek kalmadı 🙏
Katya1 sendekimsinnn 7+2ydi kalp atışı vardı. Hiçbir sorunda yoktu kesede rahimde kanama alanı yoktu.