Zamze ben ilk günden itibaren gümüş kapak kullandım, çok memnun kaldım, içinde kendi sütünüz de durduğu için yara olmuyor hep nemli kalıyor. Krem olarak da lansinoh ve tahin yağı güzel nemlendiriyor ama bunlar yara olmaması için iyi. Yara olduktan sonra fito krem güzel iyilestiriyor ama onu sürerseniz, bebek emmeden önce güzelce temizlemeye dikkat edin.