Merhaba kızlar ben şu an 37 + 4 günlük gebeliğim devam ediyor 2 Ocak 39+2 gününe sezeryan günü aldım biraz geç verdiğini düşünüyorum bu son 4 gündür çok kasılmam ve geceleri sancım oluyor 2 ocağa kadar kalacağını düşünmüyorum bu kasılmalar doğum başlangıcı oluyor mu acaba?