Mavisevgim bugün tam 4 aylık olduk, kontrolü vardı kilosu 7.500. ama benimki mama aldığı için tombiş bir bebek 6.300 normal, endişe edilecek bir kilo değil aslında ayına göre. Sadece mama mı alıyor anne sütü de alıyor mu, benimki anne sütü de alıyor ama sütüm çok çok az sağımda iki göğüsten 30cc anca çıkıyor, 120 -150cc mama alıyor bebeğim ama üç değil gündüz 4, gece 6 saatte acıkıyor. Sizin ki üç saat ise O yüzden 90cc içiyor belki de. Atak dönemi filan da olabilir tam 4. Ay atak ayı aslında belki o yüzdendir, bir kaç güne düzelir