Adennmrnyksl 2. Doğum evet kolay olur diyorlar ikinci gebeliğim ama sanciniz olur olmaz hemen hastaneye gitmeyin sancinizi evde çekin sancı sureniz kisalirsa hastaneye gidin çünkü ben ilk dogumumda o hatayı yaptım sabahtan akşama kadar açıklık oluncaya kadar hastanede sancı çektim akşam doguma alındım. Ve içeriye kimseyi almadılar tek basima nstye bağlı sancı çektim mahfoldum