Iraz Ben 12 haftadan sonra yazdı doktorum Tera-D3 kullanıyorum Daha önce öbür markaları da kullandım hiçbir işe yaramadı yaramadığında ziyade bazıları kabızlık oldu bazıları da alerjik oldu bunu bebeğime de kullanmıştım ama kendime de kullanmaya başladım doktorumun önerisiyle