Izge16 30 haftalik hamileyim bacagimda kramplar olusmaya basladi dr bugun magnorm tablet diye bir ilac verdi kullanan memnun kalan var mi ?
KubraYksl1 Izge16 29+1 haftalık hamileyim yaklaşık 2 aydır kullanıyorum o ilacı. Çok etkisini gördüm mü wow denecek kadar değil. Kasılma gelince malesef ne yapsan olmuyor. Ben soğuk su alıyorum geceden yanıma şişede kasılınca direkt koyuyorum biraz rahatlatıyor beni.
Izge16 @"Elis Elis27 evet bu sikintim yeni basladi yeni verdi o yuzden gunde 2 kere mi kullaniyorsunuz
Izge16 KubraYksl1 benim kasilmam yeni basladi 2 gun önce uyurken kasildi bacagim hala acisini hissediyorum yen kullanmaya başlayacağım umarim yan etkisi yoktur
KubraYksl1 Izge16 evet evet malesef etkisi geçmiyor uzun süre. Ben 2. Kutuyu bitiriyorum neredeyse umarım size faydası olur
Granit Bende aylardır kullanıyorum ultrasonda kasılma gördüğü için doktorun başladı.aç karnına almayın ishal yapıyor ilacı,tok karnına alın. Biraz hafifletiyor .kan değerlerinize de baktırın arada.