Kızlar merhabalar kaç aydır gebelik için uğraşıyorduk bu ayda olmayınca özel doktora gittim daha öncede devlete gittim hiç bir sorun olmadığını söylemişlerdi. Kan sonuçları şu şekilde
Amh= 0,70
E2= 41,65
Prolaltin= 8
Fsh= 11,47
Doktor amh değerim düşük olursa çarşamba günü rahim filmi çekeceğini söyledi. Muanede rahimde ve yumurtalıkta her hangi bir sorun görünmüyor dedi. Sizlerin tecrübeleri nelerdir paylaşırmısınız.