gayecee cnm bende ağustos ayında basladim 3750 dedi yılbaşı sonrası değişecek demisti cuma günü kontrol um var tekrar sorcam bakalim ne diyecek anlamadigim eski hastasına eski ücret mi geçerli yani sen 3750 ödeyeceğim diyorsun cuma günü sorcam bakalim ne diyecek konuşuruz seninle yine 🙋♀️