cckdgnn ilk gebeliğimde 12. Haftada kız diye tahminde bulunmuştu doktorum ama alışveriş için beklemem gerektiğini ileri haftalarda değişebileceğini söylemişti, 16 yada 17. Haftada netleşmişti kız diye 👧🏼 şimdi 2. Gebeliğim 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman 12+3 olacağım, doktorumun eşi perinatolog detaylı olarak bakıp kendisi yine tahminde bulanacak🥰 zaten fetal için kan vereceğim için 1 hafta sonra sonuçla kesinleşir
ama ben bu haftaki kontrolümde bir çıkıntı gördüm ne olur bilinmez tabi 😃