Aybukee1 Pelnak60 ben 12 haftalıkken doktor tahminde bulundu kız demişti bir ay sonra netleşir demişti, 14 haftalıkken gittik kesin kız dedi
Aybukee1 Pelnak60 12 haftalık iken cinsiyet zaten belli oluyor ama bazen bebek net bir şekilde göstermeyebiliyor
Elis27 Pelnak60 çok erken bi hafta aslında benim kızımda erkek demişti 12 haftalıkken sonraki kontrolde kız demişti herkeste olmasa da değişme ihtimali olabilir
Duruu3 Pelnak60 hamileyim vec12 haftada erkek dedi 22+3 günlüğüm erkek bebek bekliyorum hayirlisyla erkekler kendini hemen. Belli ediyor canim