Habibeoz Düşük yapli üç ay oldu geçen ay 10 gün gecikmem oldu bu ay nasıl oluck bilmiyorum 😔düşükten kaç ay sonra hamile kldiniz yaşayan var mı böyle
Ebruliii019 Habibeoz 6 haftalıkken ilk bebeğimi düşük sonucu kaybettim doktor 2 rengli gördükten sonra düşünebilirsin demişti ben de 3 ay sonra hamile kaldım şuan 18 haftalık merak etmeyin ben sadece bu hamilelikte biraz doktora 6. Haftamı geçirdikten sonra gittim kandan takip ederek kalp atışını vs duyduk çok şükür
Hamide_00 Habibeoz ben kimyasal gebelik olarak yaşadım 3 ay ilaç kullandım doktorumun yazdığı 3 aydan sonra tekrar denedik bir buçuk sene olmadı şu an hamileyim 12 haftalık 🥰 ama bazıları düşüğün diğer ayına hamile kalabiliyorlar
Pelnztrk Habibeoz geçen sene temmuzda bebeğimi kaybettim. 2 adet gördükten sonra denemelere başladık mart gibi bi kimyasal gebelik yaşadım ozamana kadar tutmadı sonrasında ovulasyon testi ile deneme yaptım ilkinde tuttu hemen
Firdevs192 Habibeoz düşük sonrası bir kez adet olana kadar korunduk. Sonra hemen hamile kaldım. Bence düşük sonrası hamile kalma ihtimali çok daha yüksek.
Habibeoz Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin 🤲 İnşallah en kısa zmnda bnde mutlu haberler alırım dualariniza talibim😊
Eda_Seda 6 haftalıkken bende kürtaj oldum kalbi durmuştu 1 regl geçirdim şuan 6+3 deyiz 5 haftalıkkken gitmiştim doktora keseye felan gördü sıkıntı yok dedi Salı günü nasip olursa kalp atışı için gitcez rabbim kimseye bu acıyı yaşatmasın 🙏
Zeyson Eda_Seda bende 6+3 te bebegimin kalp atışının durduğunu ögrendim cnm çarşamba günü kürtaj olacagım 1 adet gördükten sonra hemen sonraki ay tekrarmı gebe kaldın bende 1 adet beklemeyi düşünüyorum
Eda_Seda Firdevs192 merhaba kalp atışını duydunuz mu bi sıkıntı yoktur umarım insan ister istemez tedirgin oluyor
Zeynepserra10 Ben düşük yaptığım ay regl olmadan hamile kalmışım daha yeni öğrendim dün 10+6 haftalıkken öğrendim kalp atışını da duydum çok şükür ☺️ ama hala korku var içimde insanda travma oluyor sanırım
Eda_Seda Zeyson evet ilk adetten sonra hamile kaldım zaten kürtaj kanaması normal adet derken 2 ay oluyor umarım hersey istediğiniz gibi olur sizi çok iyi anlıyorum 🙏 rabbim tekrarını yaşatmasın
Zeyson Eda_Seda amin cnm ewt gerçekten çok zor karnımda ölü bebegim ama hala mide bulantılarım iştahsızlığım falan devam ediyo
Firdevs192 Zeyson canım emin misiniz kalp atışı durduğundan. Bulantılarım devam ediyor diyorsun demekki betan yükselmeye devam ediyor.
Firdevs192 Zeyson çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda rabbim sağlıklı bir şekilde nasip etsin 🌸