Deletedmom231 Hamilelikte koku hassasiyeti çoğu kadında görülür. Gebeliğin ilk 3-4 ayı, kadınlar için en zor geçen dönem olarak bilinir. Çünkü değişen hormonlar, kendini en fazla bu dönemlerde belli eder. Bulantılar, kusmalar ve çeşitli kokulara karşı tiksinme genellikle bu süreçte söz konusu olur. Anne adayları; yemek kokularından, ağır parfümlerden hatta evin genel kokusundan bile rahatsızlık duyabilir. Her gün severek yediği o yemeğin kokusundan iğrenebilir ve bir daha o yemeği görmek istemeyebilir. Hamilelikte koku hassasiyetinin artması, sağlık açısından herhangi bir sorun teşkil etmese de anne adayını fazlasıyla kötü ve keyifsiz hissettirebilir.
Kim değişik acaba 😎