CansuCaTurkmen ya saçmalama bi yiyelim içelim mi diyoruz evet bazıları abartıp yemeye kalkmış olabilir ama şuan tartıştığımız ki özellikle benim bahsettiğim aşırı koku hassasiyeti benim ki mide bulantısından kalma ilk haftalarımda mutfakta yemek kokusu falan hiç bişey iyi gelmiyordu midem bulanıyordu çamaşır asarken ferahlıyordum o deterjan kokusu sanki ferahlatıyordu mide bulantım hafifliyordu. Şuan 32 haftamdayım ve deterjanın kokusunu git gide daha çok sevdim hem ev temiz kokuyor hem ben ruhen rahatlıyorum. Deterjanı yiyor olsaydım şuan bu postta olmazdım. Sırf muhalefet olmak için yazıyosunuz çaldırıyorum