Genel ya da spinal olması bizim isteğimize mi bağlı? Ben llk doğumumda genel anestezi oldum ama sebebini bilmediğim bir şekilde fobi oluştu. O İrade kaybetme mevzusu beni geriyor. İkincide belimden aşağısını uyuşturun diye ısrarcı oldum genel olsun dediler ben spinal için direttim. Bu 3. Gebeliğim yine spinal isteyeceğim. Doğar doğmaz çocuğumu görmek, kucaklamak istiyorum. İnşallah dr genel diye ısrarcı olmaz