fndd sizin yanlıs anlama veya onun yanlıs bakma ihtimali var mı. 12+3 de yaptırmıştım bende cut off değerinin altında cıktı ve sorun yok üçlü dörtlü yapmayalım dediler. ki zaten 1357 kadından sadece 1 tanesinin bebeği sağlıksız diyor sizin testinizde de yani sonucla doktorun söyledikleri çelişiyor. baska bi doktora daha sorun isterseniz