Merveemctgcl Kızlar benim pike göre adetime 5 gün çatlamaya göre 7 gün var akşam dayanamayıp bu testi yaptım böyle çıktı markası vula life ilk kez denedim bu markayı bilen var mı
imcakir Benim bat 1, sanırım daha yumurtlamadım ya da ovülasuona geç başladım bakalım neler olacak ..
A_nuur19 imcakir Benimde 1 Ocak ay inşallah hepimiz pozitif görürüz kızlar 2025 bizim yılımız olsun inşallah 😍😌🌸
Sumeyyemehmet_erdem Kızlar benim 1 hafta önce leke görmeye başladım şimdi kesildi adetim 16 gün oldu daha görmedim kan testi yaptım çıkmadı sizce normalmi
bsr08 Kızlar sizce 21 inde 2. Yumurtlama mı olmuş yoksa değil mi bilemedim 15 inde olmuştu ilk yumurtlama ikisi de çok koyu değil ama benim çok koyu çıkmıyor testlerimde