happy_El Kızlar selam, reglime 3 gün varken beta 52 cıktı. Son reglime göre bugün 4+3 haftalık oluyo. Dünden beri aşırı bel karın ağrısı var. Bu kadar ağrı olması normal mi? Sizin bu haftalarda nasıl belirtileriniz var?
asli_6060 happy_El evet normal bende o ağrılardan şüphelenerek yapmıştım testi poziti çıkmıştı. Suan 6+1 olduk o kadar karin ve bel ağrım yok. Keseyi de dün gördük iki hafta sonrada kalp atışı için gidicez
mihraninannesi02 happy_El ben ilk zamanlarda hissetmedim ama etrafımda hamilelik belirtisi olarak bel ağrısı yaşayan çok vardı normal o yüzden dinlenmeye çalış 🥰🥰