Nazsuuu 40 tan sonra gelen lekelenme özür kanı olarak geçiyormuş gusül abdestinizi alıp ibadetlerinize başlayabiliyorsunuz sadece eğer leke geliyorsa örneğin namaz kiliyorsaniz vakitlerde abdest almanız gerekiyor. Hafız kuzenime sormustum böyle anlatmıştı bana. Tabi bu lohusalık - abdest olayı mezheplere göre de değişiyor örneğin Hanifi mezhebi için en fazla 40 gün kuralı var Şafii lerde yanlış bilmiyorsam en fazla 60 gün kuralı varmış