Herkese iyi günler arkadaşlar. Benim durumum şu. İlk gebeliğim tecrübesizim de belki. Bebeğim günde iki üç kere muhakkak tekme bombardımanı yapıyor bana. Tekme atmaya başladı mı saydığım zaman iki yada üç saniye ara ile yaklaşık beş on dakika boyunca durmadan tekme atıyor yada yumruk:-) bu normal mi bilmiyorum. Bu kadar hareketli olması bilemiyorum. Onun dışında günün neredeyse her anı sürekli hareket ediyor. Bebeğim hala baş aşağı inmedi. Kafası hala göğüs altimda hissediyorum. Bu durumu yaşayan var mıdır. Bu kadar hareket normal midir. Şu an bu yazıyı yazana kadar yaklaşık 15 defa hareket hissettim…