Elsem34 Gebeliğimin 7. Haftasındaym şükür. ama dün kontrole gittiğmde bebek ve kese görünüyo kalp atışıda görünüyo ama 1 hafta geriden geliyomuş birazck tedirgin oldum bu durumu yaşayan varmı acaba ?
Gul616161 Elsem34 hiç tedirgin olma yakalar hatta geçer bile benimde tüp bebek gayet iyiyiz şuanda 32.haftamdayım
hhaziran Elsem34 arkadaşımında 1 hafta geriden geliyordu, şimdi haftasıyla uyumlu. Benimde 5 gün önde gidiyordu şimdi 2 ye düştü, zamanla yakalar haftasını merak etmeyin 🌸
Elsem34 Gul616161 ayy canmm benim inşallah . Çok sağol seninde az kalmış sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah…😌
Elsem34 hhaziran çok teşekkür ederim inşallah ya ilk gebeliğim hiç bişe bilmyorz ve tedirgin oluyorz herşeyde e bide üstüne tüp bebek olunca zor elde edilmiş bebişler oluyo . 😇