İyi günler anneler ve anne adayları🙂 Geçen yıl küretaj oldum kalbi durdu daha da olmadı. polistik over hastasıyım bu ay letu ve çatlatma iğnesi oldum 14.nde. şuan sağ kasığımda ağrı ve batma ve akıntı hamilelik belirtisi olabilir mi bir hafta oldu bugün iğne olalı