betulyildizz Aslında dokuz haftalık hamileyim ama doktor yedi haftalık dedi yani arada 13 gün falan var normal mi yada kapanır mı arası
Hanmoncel betulyildizz çok normal benımde öyleydı geç döllenme olabilir dedi haftası ilerledikçe kapatıyor haftasıyla aynı oluyor yemenıze dikkat edın yeter
Pinar0711 betulyildizz ben 11 haftalıkken gittiğimde 8 haftalık dedi 14-15 arası gittiğimde normal tarihine yetişmişdi bebek bir kaç gün geriydi
betulyildizz Satisati bir kaç yere daha sordum gelişim geriliği falan var dediler hemen korkutuyorlar insanı teşekkür ederim 🩷🩷
Satisati betulyildizz yani gerisim geriliği var dediyse bilmiyorum bana doktor ultrason net bir sonuç vermiyor tahmini bir sonuç veriyor iki hafta ileri geri olması tehlike arz etmiyor demişti
Pinar0711 betulyildizz korkulası bir şey olsaydı doktor kendi söylerdi zaten merak etmeyin. Kendi haftasına yetişmezse geç döllenmedir