Ben kahvaltıda kaymak ve balı çok severim yaşadığım ülkede kaymak bulamıyorum kendimde yapamıyorum ama 15 haftalıkken 1 aylığına Türkiye’ye gelmiştim ve istisnasız her gün kahvaltıda bal kaymak yedim hem de çok yedim. Şimdi 28 haftaya girmek üzereyim çok şükür bebeğimde de, bende de şu an bir sorun yok. Yenilmemesi gerektiğine dair hiç bir bilgi edinmemiştim. Ki ailemde herkes çok sever ve onların çocuklarında da sorun yok ☺️ Güvendiğiniz bir yerden alırsanız sorun olmaz sanırım. 🌸