rozamomy Alpere benim de bazdn gobegimin alt tarafına ağrı giriyor yürürken falan da hissettiriyor fazlaca ama anlam veremiyorum ne olduğuna, 31.haftaya bugün girdik biz de
Gizem1992 Alpere bende çarşamba günü 30 haftalık olacağım benimde bugün bebek sertleşiyor az kaldı Allah yardımcımız olsun 🥹
Gizen Benimde 29 haftalık özellikle akşamları karnım sertleşiyor ama dinlenince bir müddet sonra geçiyor birde bebeğimin eşi rahme biraz yapışık dedi doktor oda canımı sıkıyor 😢
Pnrrr Bende 31+6 yım 29 haftadan beri bebekte sertleşme ve nts de sancı çıkıyor inşallh sağlıkla zamanını atlatırız
Alpere Pnrrr benimde cikti nts de sancım ilac falan kullaniyormusun sık sık dinlenmen lazim insallah zamaninda dogar
Srp53 Alpere kasık ağrım yok ama aşırı sertleşmeler oluyor o an böyle hafif adet sancısı gibi de ağrı geliyor çok sürmüyor yumuşayınca geçiyor özellikle akşam yemekten sonra oluyor
Alpere İlk hamileligim okadar guzel gecmisti 2. De mahfolfum agri sanci yediklerimiz ictiklerimizdenmi anlamadim
Pnrrr Alpere aynen vala ne arasan çıktı bu hamilelikte nidicard ilaç kullanıyorum dinleniyorum bol bol ama bşr oğlum var istersen istemez kalkmak zorundayım