ArasMom__ Kızlar 22+6 yım karnımda hâla çatlak yok önleyici birşryde kullanmıyorum. Sizlerin nasıl ??
Duyguceren ArasMom__ benim son 2 haftaya kadar hiç yoktu son 2 hafta sadece göbek deliğimin etrafında beyaz çizgi şeklinde oldu bende hiç bişey kullanmadım
100924 ArasMom__ genetikle alakalı bir durum ne kullanırsanız kullanın çatlayacak olan çatlıyor ben hiç bişey kullanmadım 39. Haftadayım ve karnımda hiç çatlağım yok
Balbebek012 ArasMom__ boş su iç benim 3.gebeliğim 21.haftadayım çok şükür çatşağım olmadı genetik değil bence çünküm annem de çatlak var ama ben günde 3,3buçuk litre su içen biriyim ve hiç çatlağım yok çok şükür
Srp53 ArasMom__ 31. Haftadayım lierac ve bioil dönüşümlü kullanıyorum henüz çatlak yok ama bakalım. Genelde sonlara doğru oluyor sanırım.
PurpleRose Bende 22+ 4 üm bende de hala başlamadı çatlak arada aklıma gelince bebek yağı sürüyorum çok kaşıntım olunca ama acaba sonradan mı olur bnde merak ediyorum çatlakları
sevimmm16 PurpleRose 22 hafta erken zaten ama önlem almak istiyorsan bebe yapı değilde çatlak karşıtı ürün kullanman gerekir düzenli bi şekildw
Helloyaa ArasMom__ 38 de 😬 ama çok az bişey yine de buraya kadar gelmişken çatlamasına çok sinir oldum da yapacak bişey yok dogurunca halledeciim bir şekilde
Fatmaacylnn ArasMom__ 31 den sonra falan başladı şuan 33 üm ama çok az çatlak var sadece sağ tarafında oda büyük ihtimalle bebişim o taraftaymış o yüzden çatladı diye düşündüm çünkü sol tarafta bişey yok 💕