Ysmnpmk 1Ali hadi ya 😮ayy çok pahalıymış bizimde az kaldı o aşıya 2. Ayda olucak fiyatını bilmiyordum
Bebetul 1Ali meningokok ve rota aşısını kesinlikle öneririm bunlar önemli aşılar hele ki meningokok aşısı
1Ali Ysmnpmk bende yeni ikinci ay aşıısnı yaptırdım o zaman söyledi yaptırmak istersen üçüncü ayda getir dedi bakalım
1Ali Ysmnpmk maalesef çok pahalı hemde en uygunlarından biri bu siz düşünün gerisini, gerçekten hiçbir şeye para yetişmiyor sağlık birde bu
Yazmelegi_ 1Ali ben tüm özel aşıları yaptırdım kızım 17 aylik olmak üzere 1 dozumuz kaldi 21 de yapılacak ve bence kesinlikle yapilmali
Ysmnpmk 1Ali kesinlikle devlet buna niye yardım etmiyor 🙁keşke sigorta karsilasa bir kısmını sağlık mecburi sonuçta
ZeynepDuru17 1Ali sağlık ocağında para tuzağı demişlerdi bana yaptığımız asilarda menenjit karması var zaten demişti bilmiyorum artık