11+5 günlük hamileyim daha hamile kalmadan önce enfeksiyonum baya vardı iş yerinde kaptım maalesef temiz olmadığı için ve iş yerinde ki çoğu kisi de de var. hamileligimi öğrenmek için acilde test yapmıştım o zaman idrar testinde enfeksiyonum baya var demişti doktor toz bir ilaç vermişti. Genital bölgemde üst kısımda süt kesiği gibi şeyler var sürekli her gün duş alsam da oluyor bazen kasıntı da oluyor hafif geçiyor sonra bir de idrarım baya sarı sürekli tuvalete çıkarım. Ve sürekli akıntım var geçen kontrole gittimde doktora söyledim idrar testi yaptı ama enfeksiyon yok dedi anlatmana göre mantar dedi fitil verdi üç gün arayla kullanacağım ve krem verdi hiç daha önce kullanmadım fitil korkuyorum da bir de annem de kullanma diyor kardeşime hamileyken kullanmış fitil kanama yapmış kararsız kaldım sizce ne yapmalıyım.