Ayfer_ Kızlar böyle bir muhabbet var.Tarçınlı su içmek doğumu başlatıyormus sanırım.Deneyen varmı acaba ?
Larraa Tarçınlı su kan şekerini dengelediği için içmek istedim ama araştırınca içilmemesi gerektiğini rahim kasılmalarına sebebiyet vereceğini öğrendim. Rahim kasılmalarına sebebiyet veriyorsa doğal olarak doğumu da tetikleyebilir ama bilemedim.
Meltemanneolsun Yo brnim doktorum tarçınlı şu icebilirsin dedi sudan midem bulanıyor içmek için içine bı şeyler koyarsın falan dedi