htcmuhammed Son adetim 26 aralik 20 gunde bir adet oluyorum Bi iki hafta once kahrengi pembemsi lekeler geldi nenehatunun acipine gittim ilgilenmediler sadece hamilesin dediler polinklige gorun dedi diger dusuk yaptim da prgstn vardi onu iciyorum kesildi hastaneye gidiyorum sira yok diyorlqr dun randvu almistim randvu gozukmuyo dediler tkrr donduk eve nasil sira alicam bir turlu gidemedim doktora
Kahramanlar htcmuhammed niye götürmesin kendi çocuğu sonuçta daha önce düşük olmuş buna belki tedbir gerekecek
htcmuhammed Kahramanlar aynen ilk hamileligmde umursamadi bile iyi davranmadi hastanye goturmedi amdi goturmeye calisiyo ama gorunemiyorum Birde dun diyor ki niye gidiyoruz bende dedim bi bakalim kac haftalik ney nedir fln
Emsear Bidaha randevu almam gerek o zmn zaten car car konusuyorlar 182 de anlaşılmıyor bile. Buharada 90 100 TL muayene ücreti Bi kere git istersen durumunuz müsaitse