Asel_bal34 Nazan5764 lokman hekim hayat mı lokman hekim Van mı acaba ben de şu an doktor arayışındayım da yabancıyım da buraya ilgisi falan nasıl acaba
Leyla2425 Sumeyye_0 merhaba çok duydum bu ismi ama bitlisten gelip sezaryen yapmayı düşünüyorum acaba sezaryen de de iyi mi bi bilginiz var mı
Sumeyye_0 Leyla2425 ay abartısız diyorum normal doğum yaptım Altan dikişim çok oldu ama eli çok hafifti doktorun belki çok abartı gelir size bir daha imkanım olsa Gürcan beye giderim o yüzden sezeryanı da güzeldir tahminimce
Leyla2425 Sumeyye_0 çok teşekkür ederim cevaplarınız için inşallah rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eder ♥️
Zeynep5827 Arkadaşlar bende özel hastane arayayışındayım Van da bildiğiniz ilgili bir doktor varmı daha önce akdamar özele gittim Ülkü hanıma memnun kalmadım bende sezeryan olucam lütfen yardımcı olur musunuz