Arkadaşlar dün sabah 09.000 da çatlama iğnesi oldum doktorum bugüne kontrole çağırmıştı. Muayene sonucu çatlamadığını ve biraz daha büyüdüğünü söyledi, iyi bir şey değil içi boş sağlıksız yumurtada olabilir dedi. Salı günü tekrar kontrole çağırdı. ( ama belki çatlayabilirde dedi)
Böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce