Elifff77 13 gun oldu dogum yapali bebegim 2 gundur gogsunde findik gbi şişkinlik var süt birikmis diyolar kayinvalidemler acaba bebeginde bole sorun goren oldumu
tazecikanneee Elifff77 canım benim senden geçen hormonlar dolayısıyla kız erkek farketmeksizin oluyor bu durum 🙏🏻 Sıkma ovalama ve masaj yaparken vs bastırma zamanla inecektir merak etme 🙏🏻 Geçmiş olsun sağlıkla büyüt💓
Edugumoglu Elifff77 ben de duymuştum onu sıkmaya falan çalışıyorlarmış sakin yaptirma bence direk dr'una danış
YadeOmer Elifff77 duymuştum bunu🤦♀️ Hatta arkadaşımın kayınvalidesi bebeğin meme ucunu sıkıp o sütü çıkartmış bi de ay çıldırmıştım duyunca 😬😬
BaharSefvan Elifff77 canımmyeni doğan tüm bebeklerin memesi şişik olur zaten endişelenme saakın bastırma. Şişliği bi kaç aya incektir korkma
Elifff77 Edugumoglu doktorla konustum elleme sakin dedi kendj gecer internettede arastirdim hic bi sekilde ellemeyin diyolar apse yapar iltahap yapar ovaladikca daha cok kalir yaziyodu
Elifff77 YadeOmer ayy cok tehlike sıkılmamasi gerekiyomuss apse ve iltihap yaparmiss bilincsiz istee yapiyolarr