QueenMommy bende böbrek taşı vardı biliyosun bebeği etkiler diye korkuyorum o yüzden hemen hemen her hafta gittim geçen hafta gayet sağlıklıydı hatta hareket ediyodu bi kaç gündür sağ böbreğim ağrıyodu ürolojiye gittim o da ultrasona yönlendirdi orda bebeğede baktılar kalbi atmıyo dediler hiç bi belirtim yoktu direk acile yönlendirdiler karından göremediler alttan bakınca yavaş atıyo dediler yatış verdiler sabah kadın doğum dr.u alttan baktı yok dedi sağlıksız dedi ilaç verdiler çok sancılar çektim saatlerce 30dk önce düşürdüm herşeyi belliydi şu an çok kötüyüm çok ağladım psikolojim bozuldu 😭😭😭😭😭